Obezite Tedavisi

Obezite tedavisinde mevcut yöntemler  eksik veya tamamen yanlıştır. Bu  durumun en önemli kanıtı obezitenin hızla yaygınlaşmasıdır . Amino Asit tedavileri sağlığınıza ve ideal kilonuza kavuşmanız için  obezitenin zemininde yatan tüm etkenlere karşı savaşır.

MEVCUT DİYET VE TEDAVİ YÖNTEMLERİNDEKİ EKSİKLİK VE HATALAR:

1. Obeziteyi sadece kozmetik sorun olarak algılar; obeziteye neden olan sebepleri göz ardı eder.

5-10 kilo verildiğinde kilo almaya neden olan sebepler ortadan kalkmış olmaz.

1. Şişmanlığa sebep olan metabolik süreçleri ayrıntılı olarak tespit etmez.

Obeziteyi sadece karbonhidrat (şeker) metabolizması problemi olarak algılar. Obezite tedavisinde karbonhidrat, yağ   ve protein metabolizması bütün olarak değerlendirilmelidir.

1. İştahı ve iştah-ruh hali ilişkisini belirleyen nörotransmitterleri göz ardı eder.

İştahı kontrol etmeden veya elverişli bir ruh hali temin etmeden kilo vermeye çalışmak işkenceye dönüşür ve en küçük kırılma anında geriye dönülür.

1. Kalori kısıtlayacağım derken zorunlu olarak alınması gereken esansiyeller de (amino asitler, vitaminler ve mineraller, yağ asitleri) kısıtlanır.  Sonuçta tüm enzim, nörotransmitter ve hormon dengeleri bozulur.

3- 5 ay sonra daha fazla yemek yeme isteği duyarsınız, vücudunuz sizi saldırır şekilde yemeye zorlar.  Bu durum aynen  uzun süre susuz kalmış bir insanın kana kana su içmesine benzer.

MEVCUT DİYET VE TEDAVİ YÖNTEMLERİNDE EN SIK GÖZLENEN SONUÇLAR ŞUNLARDIR:

1. Yağ değil, kas kaybı
  2. Diyet süresince halsizlik, mutsuzluk, öfkeli ruh hali
  3. Diyete/tedaviye uzun süre devam edemeyip bırakma
  4. Yeterince kilo verememe
  5. Verilen kiloların hızla ve daha fazla geri alınması
  6. Diyet veya uygulanan tedavi nedeniyle sağlığın bozulması

SEBEST AMİNO ASİT TAKVİYESİ İLE OBEZİTE TEDAVİSİ:

• Nörotransmitter ve bağırsak salgılarını dengede tutarak iştahı kontrol eder.
  • Bağımlı olunan gıdalara ilgi kaybolur.
  • Normalde diyete bağlı olarak gelişen kas kaybı, amino asit takviyesi sayesinde yaşanmaz.  Tam tersi uygun amino asitler kas kitlesini arttırır.
  • Vücudun ihtiyaç duyduğu tüm gerekli maddeler (amino asit, vitamin, mineral) sizin ihtiyacınıza göre  temin edildiğinden daha sağlıklı ve enerjik olursunuz.
  • Obeziteye zemin hazırlayan ve kilo vermeyi zorlaştıran insülin direnci, hipotroidi, depresyon ve stres tedavi ve kontrol altına alınmış olur.

Amino Asitlerle  kas kaybetmeden kilo vermenin  ayrıntılarını  Dr.Amino Asit  isimli kitabımda bulabilirsiniz…