Nörolojik/Psikiyatrik Hastalıklar

AMİNO ASİTLERİN  NÖROLOJİK ve PSİKİYATRİK HASTALIKLARLA İLİŞKİSİ

Nörotransmitterler beyin ile vücut arısında iletişimi sağlayan biyokimyasallardır.

Beyin vücuttaki tüm fonksiyonlarını yönetirken nörotransmitterleri kullanır.

Nörotransmitterler immün sistem, endokrin sistem, sindirim sistemi  ve sinir sistemi arasındaki mesaj taşıyıcılardır.

Stres, anksiyete, duygulanım, depresyon, öfke, panik atak, konsantrasyon problemleri, hafıza, uyku, baş ağrısı, kilo kontrolü, iştah, bağımlılıklar, libido, sindirim problemleri vb. durumlarda nörotransmitterlerin  oranları farklılıklar gösterir.

Sunu1

Nörotransmitterlerin Tamamı Amino Asitlerden Oluşur.

nörotransmitter

Amino asit analizi nörolojik ve psikiyatrik hastalıkların teşhisi ve risklerin önceden tespiti için kullanılabilir.

Serbest Amino asit destekleri  nörolojik  ve psikiyatrik hastalıkların tedavisinde kullanılabilir.

Nörolojik ve psikiyatrik  birçok hastalığın tedavisinde kullanılan ilaçlar (geri alım inhibitörleri) nörotransmitterlerin sinir boşluklarındaki miktarını arttırmayı hedefler.

Ancak bu ilaçların hiç biri serotonin, norepinefrin ve dopamin miktarını arttırmaz; mevcut olduğu kadarını belirli bölgelerde yoğunlaştırmayı sağlar.

Nörotransmitter miktarını arttırmanın veya eksilmesini önlemenin tek yolu ham maddesi olan Amino asitlerin seviyesini arttırmakla mümkündür.

hastalıklar